Básnické chvíle | 2

Od Anna - úterý, října 17, 2017

 Krátká sbírka mých básní (nanejvýš) o 140ti znacích. Nejrůznější myšlenky, vzpomínky za poslední rok ztvárněné slovy.

________
Život a sen

Déšť vystřídá slunce Smutek zas radost
Náhle pomine poslední starost
Nechám se unášet daleko do krajin plných štěstí
tam, kde není zlosti.


Jaký je život

Život dává, život bere.
S nikým z nás se nemazlí

Bílý, černý,
Zlý či dobrý

Život, ten si nevybírá.
Je to jako loterie,
Los, který se stírá


Noční smutek

Plná radosti přes den,
pláčící po nocích.

Není to jen pouhý sen.
kéž by bylo méně básní o smutcích.


Prababičce.

Doufám, že nalezneš svůj klid.
A už tě tam nebude trápit nic.

Že šťastná budeš
A v míru zůstaneš

Sbohem má milá
A zůstaň silná.


Co je to normální?

Co je to normální?
Nikdo není normální.
Každý jsme nějaký,
Jiný.
Jedinečný




Neustále ve světě nekonečných myšlenek,
Už ani nehledám konce.
Tvářím se uvnitř stejně jako na venek,
Smutním a pak zářím jako slunce.

~


Zbytečnost

Kolik zbytečných slz bylo prolito.
 Kolik smutných emocí prožito

Začátek školního roku

Konec lenosti,
Vítejte povinnosti.



Existence

A o tom to je,
prožívat (ne)štěstí každého dne.

Smát se a řvát,
plakat i snít.

Pocity cítit,
existovat a zároveň žít


.
Chvíli smutek, chvíli štěstí.
Jednou dole, jednou nahoře.
Smích přecházející v pláč.

Život


Otázka

Má to vůbec všechno smysl?

Neustále přemýšlet, ve dne, v noci
Nejspíš mi již není pomoci.


Co se to děje?

Občas je těžké uvěřit realitě,
Cítím se jako ve sněžné kalamitě

Všude mlha, sníh
Neustále na očích

Sním či bdím?
Sama tomu nerozumím

  

Školní rutina

Sedím tu, zírám do prázdna
Čas běží a já stále sedím

Chci pocítit svobodu
Být volná jako pták

Nezabývat se malichernostmi
Nepřežívat. 
Žít


Filozofie

Možná že na některé otázky odpověď dostaneme mimo tento svět,
je tolik věcí co se chci dozvědět.
Jednoduše nespočet,
nechci život prosedět.


Nevím

Osud nebo náhoda?
To se občas sama sebe ptám
A kde je vlastně svoboda, 
o které každý říká nám

Zmatek, nevím nic.
Ale žiju, co je víc


Kdo ví?

Možná je to všechno pouhý sen, 
z kterého již není cesty ven.
Rodíme se, žijeme a umíráme

Kde je ale jistota, že přeludy nemáme?


__

Láska

Ty.

S tebou cítím lásku.
Štěstí, co nosím v sobě,
co objevila jsem právě díky tobě

Mé láskyplné srdce

Ikdyž nejsi zrovna vedle mě,
Mé srdce tluče jen pro tebe.

Ukázal si mi, co znamená láska
A jak moc dokáže být krásná
~

Vnitřní démon

Bojím se, mám strach,
co když mě přestaneš mít rád.

A já jen zůstanu koukat do dále,
až nakonec zavřu oči a přestanu se smát.


Lehkost

Chci tě mít u sebe,
cítit tvou lásku.
Když si tu se mnou, je to jak nebe
-
Můžu tě držet za ruku a prostě být,
Beze slov sedět, mlčet a snít.



Cítím se naživu

Jeden pohled, tlukot srdce,
Ze tvé náruče se mi nikam nechce.

Dlouhé noci, hovory,
Vzpomínám a miluju.
Polibky a doteky,
Neustále sním, žiju


Ty si ten důvod

Jakobych našla kousek sebe,
a to právě vedle tebe.
Jsi důvodem k mé radosti,
A to bez žádné starosti.

Si štěstí co mě potkalo,
láskou ovinulo.


Na procházce

Jen ty a já 
A překrásná česká příroda

Budeme se ztrácet v lesích
Radovat se, hledat cesty zpět
A scházet se na pomezích místních řek
Nekonečno myšlenek, co zahalily mou mysl.


Napořád

Láska k tobě
Byla, je a bude.

Ve svém srdci tě nosím všude.
A až na světě nic nezbyde,
Jedna věc tu po mě přec zůstane.
miluju tě
napořád


 _








  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

0 komentářů