Podzim, období nejen přírody ale i duše

Od Anna - čtvrtek, října 29, 2015

Je čtvrteční večer, já se vrátila z lekce Jógy, už jsem si stihla uvařit svůj milovaný Indický mátový čaj, zachumlávám se do peřin s notebookem a jde se psát. Napsat pár článků už jsem chtěla začátkem tohoto týdne, ale můj notebook byl doslova nepoužitelný (měla jsem přeplněnou paměť), musela jsem si vše přetřídit, promazat a koupit si externí paměť, teď už je naštěstí jako nový (juch!).
-

Nazlátlé listí všude kolem

Čas letí, padá listí, nastává opravdový podzim. Denně se probouzím do mlhavého rána a unavené podzimní slunko vykoukne jen na krátko. Školní dny se mi táhnou jeden za druhým, avšak víkendy proklouzávají mezi prsty, a tak je i to s podzimními prázdninami, sotva včera začaly a za pár dnů už zpět do školy. 
Ale tak nestěžuji si, jsem ráda, že nám škola dala týden volna, odpočinout si od dosavadního stresu a připravit se na mnohem větší a to čtvrtletní testy, už při pomylšení na ně se mi dělá nevolno. Nejvíce se budu muset zaměřit na matematiku a chemii s kterými tak neustále bojuji, už dnes jsem otevřela učebnice a pokoušela se učit, avšak nijak se k tomu nemůžu donutit. Tento víkend už mi stejně nic jiného nezbývá, proto si aspoň užívám posledních bezstarostných chvil.

A co že všechno jsem podnikala o volných chvilkách? Po dlouhé době jsem se setkala s mojí milovanou Valinkou, s kterou už se letos znám celých 11 let. Přijde mi, jakoby to včera co jsme spolu nastupovaly do první třídy a při tom se toho tolik událo, tolik změnilo, avšak naše přátelství setrvalo, za což jsem nám oboum nesmírně vděčná. Vzala jsem Vali do mého oblíbeného parku Grébovka, kde jsme se prošly a udělaly pár podzimních fotografií

11 let 






Má ten nejroztomilejší nejkrásnější úsměv


Má nejoblíbenější fotografie mé milované

Po skvělé procházce podzimní Grébovkou jsme si sedly do kavárny, smály se a povídaly si o našich životech. Přesně při takových chvílích si uvědomuji, jak moc si svých několik  nejbližších přátel vážím, oni jsou mými důvody k radosti. 

.

Ve volných chvílích strávených doma většinou čtu, poslouchám hudbu, píšu a tvořím, to vše mě neskutečně naplňuje a baví, už si ani neumím představit víkend, kdy bych aspoň něco malého nenakreslila nebo nepřečetla. Někoho baví videohry, mě baví číst a tvořit

.

Další ze skvělých zážitků října patří návštěva Průhonického parku s mojí milovanou mamkou. Je to překrásné místo jako stvořené pro podzimní procházku. Stromy všech možných barev, spadané listí, pobíhající veverky a zpívající ptáčkové kolem, to vše se dá spatřit v Průhonicích. Počasí nám v ten den přálo, byl překrásný slunečný den, jako stvořený na celodenní procházku, jestli přemýšlíte kam vyrazit na procházku v Praze, rozhodně neváhejte. 
Zde je několik fotografií z naší skvělé procházky




Průhonický zámek
Ach, to nazlátlé listí


.


To bylo vše k dnešnímu příspěvku o podzimu, užívejte si zbytek prázdnin co nejvíce to jde a radujte se z maličkostí  (ne)všedních dnů, protože i v tom nejhorším dni se dá najít něco pozitivního


  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

0 komentářů