Září

Od Anna - středa, září 30, 2015

Je 30. září, což znamená, že od začátku školy uplynul přesně měsíc. Vše se vrátilo do svých starých kolejí, škola, stereotyp, únava, prostě vše, co ke školnímu roku patří. 
Samozřejmě vše má své pro a proti, proto jsou i jisté důvody proč mít radost.
Skvělým příkladem je samotný podzim. Mé druhé nejoblíbenější období hned po létě. Miluju jak se na podzim vystřídají všechny možné barvy listí, začíná se pomalu ochlazovat, slunce je unavenější, avšak stále trochu hřeje. Začíná období nošení dlouhých šálů, kabátů a svetrů.  Na farmářských trzích se objevují  dýně, v obchodech se prodávají roztomilé podzimní "Halloweenské" doplňky. Do školy si nosím termosky s čajem a poslouchám podzimní playlisty, které si každoročně sama vytvářím. Ve volném čase hodně čtu a zapaluji vonné svíčky, které mám tak ráda. Podzim si doslova užívám. 

.

A co je vlastně nového? 

23. září (den kdy oficiálně začíná podzim!) jsem oslavila své sedmnácté narozeniny. Jelikož tento rok pro mě byl zlomový a spoustu lidí odešlo z mého života, rozhodla jsem se narozeniny oslavit pouze v rodinném kruhu (jen já, brácha, mamka a mamčin přítel). Všichni jsme si spolu sedli, uvařili čaj a dali jsme si můj milovaný jahodový cheesecake, který mám každé narozeniny už od dvou let, (je to už taková má tradice s mamkou). Možná si říkáte, co jsem si přála k narozenínám, odpověď je prostá, být šťastná.

Malá Anička slaví druhé narozeniny

Můj dort k sedmnáctinám

.
A jinak?

Jinak své volné chvíle (víkendy) trávím procházkami po parcích, většinou poblíž mého domu. Nedávno jsem s mamkou zašla do Prokopského údolí, je to tam překrásné! Určitě tam plánuji zajít znovu, ale tenokrát na půldenní výlet, jelikož celé údolí je velice rozsáhle po celé Praze 5. Pokud zrovna někdo z vás přemýšlí kam zajít na podzimní procházku, Dalejské (a Prokopské) údolí je idelální.

Mlhavá procházka Prahou 5 
A když se zrovna netoulám Prahou, tvořím, kreslím a píšu.
 Podzimní barvy


.


Pár fotografií z  mé menší procházky Prokopským údolím







.


To by bylo vše z mého záříjového příspěvku, chci vám popřát krásný podzim, vnímejte maličkosti, které nám život nabízí








  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

0 komentářů