Radujme se z každého dne

Od Anna - neděle, června 07, 2015

Tímto příspěvkem bych chtěla namotivovat hlavně lidi, které jejich život nebaví, štve či nenacházejí žádnou radost ve svém Životě.


Život máte před sebou 

Ano, nejlepší časy jsou teprve před námi. Nesmíme ztrácet naději. Mnozí z nás neradi chodí do školy, ať už kvůli spolužákům (můj případ), učitelům, či kvůli samotnému učení. Dospělí nás občas nepochopí, že i my dospívající máme problémy. Avšak každé životní problémy pak přinesou dobré časy, to vím jistě. Ať už máte problémy doma či ve škole, všechno to jednou pomine, s rodinou se určitě usmíříte a pak se stejně odstěhujete a vaše konflikty určitě zmizí. Lidi ze školy v životě pravděpodobně také už vídat nebudete. Všechno je to teď, ale čas jde dál a proto jde život stále dopředu.

Děláte to pro sebe

Tahle věta je pro mě něco jako životní heslo. Pomáhá mi jít dál a díky ní si vždy uvědomím, že to dělám pro sebe, pro vlastní budoucnost a jinak to prostě ani nefunguje.

Snažte se sestresovat

Říká se to sice snadno, ale koná se to mnohem hůř. Snažte se nade vším tak silně nepřemýšlet. Neřešte to, co změnit nemůžete, vyrovnejte se se vším, co vám každodenní život nadělí.

Dělejte něco, co vás baví

I přes školní týden i na sebe najděte aspoň chvíli času a dělejte to, co vás vyloženě baví. Čtěte si, poslouchejte hudbu, jděte ven s přáteli, dělejte nějaký sport.

Radujte se z maličkostí

Sice vstávání v 6 ráno a trávení času s lidmi, s kterými si moc nerozumíte není nejlehčí, ale náladu vám můžou zvednout maličkosti, jakožto pro mě jsou oblíbená kniha, svačina z domova a sluchátka. Díky této kombinaci přežívám v podstatě každý školní den. 

Víkendy

O víkendech nemáte důvod být smutní, protože si konečně můžete odpočinout od školních dnů a jít ven, či věnovat se naplno všem aktivitám, které vás baví. V mém případě to je například veliká procházka Prahou s foťákem v ruce, čtení oblíbené knihy na balkóně s mísou ovoce a nebo se sejdu s kamarádkou a povídáme si o našich Životech.

Letní prázdniny

Myslím, že to je nejoblíbenější část v roce pro nás všechny.
Pro mě je to asi největší cíl každého školního roku. Miluju jak v létě konečně můžu zapomenout na školu, chodit spát kdy se mi zachce a nemluvě o vstávání. 
A to cestování, ach miluju poznávat nová města a země. 
A největší láskou je, vždy a bude moře. Ten šum, ty vlny, průzračná voda, mořský vzduch, to vše tak moc miluju. Moře si vždy spojuju s tím, jak jsem u něj vždy šťastná a zapomínám na vše špatné, co jsem kdy prožila. Ve školním roce často myslím právě na tyto chvíle strávené u moře, a ty mi pomáhají jít dál a nezvdávat se.

Zdraví

Ale především bychom měli být šťastní už jenom proto, že jsme živí a zdraví a jsme na tom jak jsme, jelikož část naší planety nemá ani na jídlo natož mít internet, telefon a moderní vymoženosti, proto si važme všeho co máme a radujme z každého prožitého dne. 
.

Samozřejmě se najdou lidé, kteří jsou na tom mnohem lépe než my (například lidé žijící u moře by si toho měli vážit a jak už jste jistě pochopili z předchozích odstavců, já moře opravdu miluju. Bez moře prostě žít nemůžu. Jednou se k moři přistěhuju). 

Ale musím uznat, že na tom jen přece nejsme nejhůř, já jsem šťastná i za českou zeleň, kterou tady máme! 




  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

4 komentářů

  1. ach presne takýto článok som potrebovala. už veľmi dlho sa snažím o to, naučiť sa tešiť sa z maličkostí.. a dúfam, že sa mi to raz podarí.
    /tiež by som chcela žiť pri mori, .. stačil by mi malý domček napríklad niekde v Taliansku a môj život by bol krásny, dúfam , že jedného dňa)
    si skvelé dievča, krásne píšeš. len takˇďalej . .

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně skvělý blog s články, které mě baví číst:))!

    OdpovědětVymazat