Léto, prázdniny, plnící se sny

Od Anna - sobota, července 04, 2015

Ach, konečně je to tady, mé nejvíce milované období v roce, letní prázdniny.

Nemůžu uvěřit, že je ten šílený školní rok konečně za mnou.
Léto pro mě znamená, že budu mít opět více času na všechno, už žádná zima, ale krásné teplo, stmívá se až po deváté, spousta čerstvého ovoce, prostě je tolik důvodů proč milovat léto!
A ten nezaměnitelný pocit svobody bez neustálých starostí kolem školy, to mám asi na létě nejraději.
.

No a co se týče psaní, mám v hlavě tolik nápadů, tolik myšlenek, které ale zrealizuju až začátkem srpna, jelikož doteď jsem se k psaní blogu nemohla dostat, pořád jsem něco zařizovala před odletem.

Za 6 hodin totiž odjíždím na letiště, aneb plním si dalších ze svých životních snů (samozřejmě díky mé skvělé mamce), jedu na pobyt do rodiny do Ameriky, přesněji do Miami na Floridu. Vždy jsem si přála zažít jaké to je chodit do školy u oceánu (a jak už jistě víte, oceán jako samotný já naprosto miluju), no a také vžít se trochu do té Americké kultury, poznat nové lidi, zlepšit svojí angličtinu a trochu si i odpočinout od Česka a všeho kolem.

Doposud jsem odpočítávala dny a byla to jedna z mých velikých motivací, co mě přes rok povzbuzovala.  Nemůžu uvěřit, že už letím zítra, bylo to jako včera co jsem si říkala : no, Aničko, zbývá ti 100 dní, to vydržíš, je neuvěřitelné, jak ten čas rychle letí. Nicméně zítřka se nemůžu dočkat , bude to poprvé co poletím sama za oceán (sama jsem letěla pouze na pobyt do Anglie, ale ta je jen přece v Evropě). 

Tímto krátkým článkem bych jen chtěla říct, že v srpnu budu psát na blog opravdu denně, ale teď už musím jít spát, abych tu cestu nějak zvládla, vstávání ve 3 ráno a 12 hodin strávených v letadle není žádná sranda, ale já se na to všechno přesto těším, jelikož to k tomu cestování patří.

Ale kdyby někoho z vás zajímal můj pobyt v USA, samozřejmě budu přidávat fotografie na instagram (jak to bude možné). 

  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

0 komentářů