Měj vlastní hlavu

Od Anna - neděle, června 07, 2015

Jsme každý něčím jedinečný, jiné vlasy, barva očí, pleti..

Tak proč být další stejnou ovcí v davu ?

Kolem sebe pozoruju lidi, teenagery mého věku a přemýšlím, proč chce být každý jako tenhle a tamta. Copak nemá vlastní hlavu? Každý se rodíme s jedinečným otiskem prstu, DNA, tak proč napodobovat ?  Mnohem lepší je být sám sebou. Být spontánní. Originální. Nebát se vyjádřit svůj názor.

Já prostě nedokážu pochopit, to, jak je v dnešní době ,,in,, opíjet se, kouřit, hulit a já nevím co všechno. Lidé se nechávají ovlivňovat svým okolím a svojí hlavu přestávají používat. Řekněte si: k čemu vám to bude? Abyste někoho zaujali? Ale to je chyba. Žijete pouze jen tento jediný život, tak proč ho marnit tím, abyste na někoho udělali dojem? 
.

Mě je 16 let, v životě jsem neměla cigaretu v puse a alkohol? Eh, tak nanejvýš sklenku šampaňského na nový rok. Když tohle někomu řeknu, nejčastěji co slyším je : však počkej, to se ještě změní, ba ne, nezmění. Víte proč? Protože já nepatřím do davu, nejsem ovce, která jde za stádem. Mám vlastní úsudek a rozum. 
Žijeme ve 21. století, kde nám škodí už to, že vyjdeme na ulici, kde vdzuch denně znečišťuje vytížená doprava a abych ještě kouřila? Nebudu si přece kazit život.
A alkohol? Umím se bavit i bez něj. Ano, sice už kvůli tomu, že jsem jiná než ostatní nemůžu říct, že mám desítky nejlepších kamarádů, ale pár jich mám a jsem za ně vděčná.


Ano, každý máme svůj vlastní názor na to, co dělat a co ne. A toto je můj. Myslím si, že je spousta mnohem lepších činností než někde popíjet a dát si k tomu cigaretu. A tím myslím i to, jak mnozí kuřáci, alkoholici tvrdí, že se tak vyrovnávají se stresem. Je spoustu dalších mnoha možností jak se se stresem vypořádat. Kniha, hudba, film, přátelé, rodina, mazlíček, cokoliv co nás činí šťastnými. Tak mi pak netvrďte, že to jinak nejde, jde to, jen to chce zapojit hlavu. 
.
Jedna z mých největších zálib a způsobu odreagování od stresu je fotografie. Můžete zachycovat Svět z vašeho pohledu a umožnit dalším lidem pohled na něj. (ps: chci poděkovat Natálce Hájek za skvělé fotografie!)

.

A na závěr chci říct, pokud zrovna vy patříte k člověku, co pije a kouří, nechci vás nijak přemlouvat abyste toho nechali. Pouze abyste se nad sebou zamysleli. Je na vás jak s tímto názorem naložíte.

Je to váš život.



  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

1 komentářů

  1. zdieľam tvoj názor.. tiež nepatrím do takých skupín ľudí, ktorí sa jednoducho bez alkoholu zabaviť nevedia. je to škoda.
    akurát som v piatok prechádzala jarmokom v našom meste, a pohľad na tých opitých ľudí v mojom veku bol hrozní.

    OdpovědětVymazat