Jak začít

Od Anna - pondělí, dubna 06, 2015

Dlouho přemýšlím, jak tento blog uvést ..


Úvody nikdy nebyly mojí silnou stránkou. 
Na mém blogu bych chtěla především psát o svých myšlenkách, názorech, o svém životě, zážitcích.

Pár slov o mě.
Jmenuji se Anna, je mi 16 let a má přezdívka z minulé školy byla jahůdka, proto se všude jmenuji AnnStrawberrry, ach ano a proč cranberrryann? A proč ne? Brusinky jsou dobré, asi proto, já vlastně nevím proč, ale tak nějak mi to už zůstalo. 
Pocházím z Ruska, ale narodila jsem se a žiju v Praze, avšak za svůj domov Prahu nepovažuji, ale ani Rusko, svůj domov jsem našla u oceánu, jen ještě nevím kde.
Jsem člověk, který si vždy snaží zachovat klid a pozitivitu za každé situace, ve všem se snažím nacházet i to dobré, můj život je díky tomu o to snažší.
Jsem velice kreativní osobnost, často něco kreslím, píšu, zpívám a především fotím, pořád, skoro denně, je to mé hobby a můj únik z reality. V životě bych se nejspíše chtěla věnovat psychologii, ale pro fotografii budu mít také vždy místo ve svém životě.. No a dál?

To by zatím bylo asi vše, jako úvod k mému blogu

  • Sdílej:

Taky se ti může líbit

2 komentářů

  1. Líbí se mi jednoduchost designu tvého blogu.
    A uvedla ses tak, že není možné si o tobě myslet, že bys nebyla milá :)

    (atakdal.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat